Onze services

Onze Services


Wij bieden een breed scala aan professionele diensten, zodat we aan uw behoeften kunnen voldoen.

De moderne werkplek

eMotionIT – Moderne Werkplek 

Overal kunnen werken is een trend die we tegenwoordig overal terugzien. De gebeurtenissen van de afgelopen jaren hebben ervoor gezorgd dat het Hybride werken een feit is geworden. Met eMotionIT als partner voor uw IT, Netwerk en Telefonie zorgen we samen voor; hogere productiviteit, betere concentratie en meer werkplezier doormiddel van balans tussen werk en privé voor u en uw medewerkers. 


eMotionIT biedt de oplossing voor de moderne werkplek met geavanceerde beveiliging en gebruikersgemak om toegang te krijgen tot uw bedrijfsdata zoals email, bestanden en applicaties. 


We bieden oplossingen voor zowel Windows, MacOS, Android en iOS apparaten. De moderne werkplek wordt onafhankelijk van het besturingssysteem ingericht. Hiermee zorgt eMotionIT dat haar klanten zelfstandig met Bring Your Own Device (BYOD) op een veilige en makkelijke manier zelfstandig bij hun bedrijfsdata kunnen. 


eMotionIT kan ook zorgdragen voor een volledig beheerde werkplek omgeving voor bedrijven die hun IT omgeving willen uitbesteden en ontzorgd willen worden. eMotionIT zorgt dat de beheerde werkplek afgeleverd wordt met de volgende opties: 


·      Automatisch deployment; 

·      Zakelijk WiFi profiel; 

·      Zakelijke E-mail, bestanden, printers, applicaties en instellingen pushen; 

·      Bedrijfslogo en -kleuren worden afgestemd op de huisstijl van uw bedrijf; 

·      Updates worden beheerd en verzorgt door eMotionIT; 

·      Wij kunnen op afstand helpen met onze beheertool; 

·      Apparaat instellingen opslaan; 

·      Op afstand Bios, Firmware en stuurprogramma installeren; 

·      Wij zorgen ervoor dat uw printer en scanner wordt ingesteld; 

·      Wij zorgen voor een Zero Trust beleid; 

·      Documenten en foto’s automatisch back-uppen. 


Hieronder zijn de onderdelen nader toegelicht. 


Automatisch deployment 


Voor elk wat wils… Het maakt dus niet uit welk besturingssysteem u gebruikt: er is een oplossing voor elk apparaat. 


Het automatisch instellen van uw device (Windows, MacOS, iOS of Android): 


·      Windows met AutoPilot; 

·      Apple MacOS met ADE (Automated Device Enrollment); 

·      Apple iOS met ADE (Automated Device Enrollment); 

·      Android via Zero-Touch. 


Met deze geautomatiseerde oplossingen zorgen wij voor een naadloze enrollment binnen je Microsoft Cloud omgeving. De Mobile Device Management (MDM) oplossing van Microsoft is Intune. 


Als het apparaat eenmaal bekend is binnen Intune, kunnen we uw zakelijk profiel beschikbaar stellen en zaken zoals E-mail, bestanden, printers, applicaties en instellingen pushen of beschikbaar stellen via de Zakelijk App Store

 

Configuratie profielen voor WiFi, E-Mail, Backup naar OneDrive en Printers 


Onze moderne werkplek maakt altijd automatisch verbinding met uw zakelijke WiFi netwerk en koppelt uw Microsoft Outlook en OneDrive profiel altijd en overal. Ook kunnen we op afstand printers toevoegen. 


Wij kunnen op afstand helpen met onze beheertool 


Met onze krachtige beheertool houden wij uw IT-omgeving vitaal en beschikbaar. Uw ICT-middelen zijn een belangrijk fundament voor uw organisatie wij bieden daarom een platform dat uw ICT-omgeving 24/7 in de gaten kan houden. 


Hoe werkt dit dan? 


Wij installeren onze MSP-agent op uw Windows PC/Laptop, Apple of Server (asset). De MSP-agent rapporteert terug naar ons portaal. Verder biedt ons portaal de volgende opties: 


·      24/7 monitoring en alerting; 

·      Het genereren van meldingen per mail of SMS; 

·      Op afstand overnemen van assets met Splashtop; 

·      Op afstand in- of uitschakelen van assets; 

·      Het Automatisch updatebeleid van assets; 

·      Het Automatisch pushen van endpoint security; 

·      Toegang tot het Ticketsysteem. 


Zero Trust 


Zero Trust gaat ervan uit dat je de “good guys” niet kunt scheiden van de “bad guys”. Zero Trust is gebaseerd op drie kern principes: 



1.      Verifieer elke gebruiker; 

2.      Valideer elk device; 

3.      Segmenteer systemen en data.


Werkplekbeheer

Asset Tracking


•  Agent
•  Monitoring
•  Virusscanner
•  Advies aanschaf & Onderhoud
•  Helpdesk en ticket systeem best effort
• 
2x per jaar Roadmap en advies rapport
• 
Installeren nieuwe werkplek
• 
Vast contact persoon
• 
Pro actief beheer
• 
Patch management 12x per jaar
• 
rapportage
• 
Applicatie beheer
• 
Disaster recovery plan
• 
4x per jaar systeembeheer op locatie

   
Contactmethode en tijden
•  Mailcontact/ticketsysteem
•  Telefonisch contact
•  Bereikbaar van 9.00 tot 17.00
•  Bereikbaar van 8.00 tot 20.00 (toeslag)
•  Responsetijd calamiteiten 12 kantooruren
•  Responsetijd vragen 2 werkdagen
• 
Bereikbaarheid weekend


Basis Werkplek


•  Agent
•  Monitoring
•  Virusscanner
•  Advies aanschaf & Onderhoud
•  Helpdesk en ticket systeem best effort
•  2x per jaar Roadmap en advies rapport
•  Installeren nieuwe werkplek (toeslag)
•  Vast contact persoon
•  Pro actief beheer
•  Patch management 12x per jaar
•  rapportage
• 
Applicatie beheer
• 
Disaster recovery plan
•  4x per jaar systeembeheer op locatie

     
Contactmethode en tijden
•  Mailcontact/ticketsysteem
•  Telefonisch contact
•  Bereikbaar van 9.00 tot 17.00
•  Bereikbaar van 8.00 tot 20.00 (toeslag)
•  Responsetijd calamiteiten 8 kantooruren
•  Responsetijd vragen 1,5 werkdag
•  Bereikbaarheid weekend (toeslag)


Volledige Werkplek


•  Agent
•  Monitoring
•  Virusscanner
•  Advies aanschaf & Onderhoud
•  Helpdesk en ticket systeem best effort
•  2x per jaar Roadmap en advies rapport
•  Installeren nieuwe werkplek (toeslag)
•  Vast contact persoon
•  Pro actief beheer
•  Patch management 12x per jaar
•  rapportage
•  Applicatie beheer
•  Disaster recovery plan
•  12x per jaar systeembeheer op locatie

     
Contactmethode en tijden
•  Mailcontact/ticketsysteem
•  Telefonisch contact
•  Bereikbaar van 9.00 tot 17.00
•  Bereikbaar van 8.00 tot 20.00 (toeslag)
•  Responsetijd calamiteiten 4 kantooruren
•  Responsetijd vragen 1 werkdag
•  Bereikbaarheid weekend (toeslag)


Serverbeheer

Basis Server


  • Agent
  • Monitoring
  • Virusscanner
  • Advies en verkoop
  • 2x per jaar Roadmap en advies rapport
  • Installeren nieuwe server (onboarding op project basis)
  • Pro actief beheer
  • Patch management 12 x per jaar
  • werkzaamheden verstoringen worden afgeboekt via systeembeheer
  • mogelijkheid tot 24x7 dienstverlening
  • rapportage
  • disaster recovery plan
  • geen factuur bij oplossen van verstoringen


     Contactmethode en tijden

  • Mailcontact/ticketsysteem
  • Telefonisch contact
  • Bereikbaar van 9.00 tot 17.00
  • Bereikbaar van 8.00 tot 20.00 (toeslag)
  • Responsetijd calamiteiten 8 kantooruren
  • Responsetijd vragen 2 werkdagen
  • Bereikbaarheid weekend (toeslag)


Plus Server


  • Agent
  • Monitoring
  • Virusscanner
  • Advies en verkoop
  • 2x per jaar Roadmap en advies rapport
  • Installeren nieuwe server (onboarding op project basis)
  • Pro actief beheer
  • Patch management 12 x per jaar
  • werkzaamheden verstoringen worden afgeboekt via systeembeheer
  • mogelijkheid tot 24x7 dienstverlening
  • rapportage
  • disaster recovery plan
  • geen factuur bij oplossen van verstoringen


       Contactmethode en tijden

  • Mailcontact/ticketsysteem
  • Telefonisch contact
  • Bereikbaar van 9.00 tot 17.00
  • Bereikbaar van 8.00 tot 20.00 (toeslag)
  • Responsetijd calamiteiten 6 kantooruren
  • Responsetijd vragen 1,5 werkdag
  • Bereikbaarheid weekend (toeslag)


Volledige Server


  • Agent
  • Monitoring
  • Virusscanner
  • Advies en verkoop
  • 2x per jaar Roadmap en advies rapport
  • Installeren nieuwe server (onboarding op project basis)
  • Pro actief beheer
  • Patch management 12 x per jaar
  • werkzaamheden verstoringen worden afgeboekt via systeembeheer
  • mogelijkheid tot 24x7 dienstverlening
  • rapportage
  • disaster recovery plan
  • geen factuur bij oplossen van verstoringen


      Contactmethode en tijden

  • Mailcontact/ticketsysteem
  • Telefonisch contact
  • Bereikbaar van 9.00 tot 17.00
  • Bereikbaar van 8.00 tot 20.00 (toeslag)
  • Responsetijd calamiteiten 4 kantooruren
  • Responsetijd vragen 1 werkdag
  • Bereikbaarheid weekend (toeslag)


Back-upbeheer

eMotionIT biedt complete back-up voor Microsoft 365 


Al uw data van Microsoft Business, Enterprise en Exchange Online wordt met onze back-up voor Microsoft 365 veiliggesteld.



Exchange Online



Back-up van uw postvak, agenda, contactpersonen

Gedeelde postvakken, groepspostvakken en gedeelde agenda’s en

archief postvakken





OneDrive voor Bedrijven



Alle gegevens, ook de bijbehorende metagegevens zoals het laatste tijdstip van wijziging en machtigingen voor delen






Microsoft Teams


Back-up uw Microsoft Teams-gegevens, waaronder bestanden, bijlagen, wiki’s en OneNote notitieblokken






SharePoint Online 


Back-up van siteverzamelingen, documenten, bibliotheken en lijsten in SharePoint Online


Bent u geïnteresseerd in onze diensten? Wij helpen u!

Wij willen precies weten waar u behoefte aan hebt, zodat wij u de optimale oplossing kunnen bieden. Laat ons weten wat u wilt en wij zullen ons uiterste best doen om u van dienst te zijn. 

Een afspraak maken
Share by: